Sähköisellä yhteydenottolomakkeella voit ottaa yhteyttä terveyskeskukseen silloin kun sinulle parhaiten sopii.
Sähköisellä yhteydenotolla voi asioida missä tahansa asiassa, joka aiemmin olisi hoidettu puhelimitse tai paikan päällä käymällä. Voit olla yhteydessä kaikenlaisissa terveyteen, sairauteen tai esimerkiksi lääkitykseen liittyvissä asioissa. Asiakkaalle etuna on se, että viestin voi lähettää mihin vuorokauden aikaan haluaa, eikä tarvitse jonottaa puhelinpalvelussa. Tavoitteena olisi helpottaa yhteydenottoa terveyskeskukseen. Lähettämäsi tiedot kirjataan potilasasiakirjoihin.
Linkki sähköiseen yhteydenottoon: https://virtu.fi/pello-yhteydenotto-terveyskeskus?r=318
Viesteihin pyritään vastaamaan mahdollisimman pian. Palvelulupauksena on, että vastaamme kiireettömiin asioihin kahden arkipäivän kuluessa, tämä siksi että ilta-aikaan tai viikonloppuna viesteihin ei vastata. Sähköinen yhteydenottolomake löytyy menemällä osoitteeseen https://virtu.fi/pello. Samasta osoitteesta löytyy linkit laboratorion ajanvaraukseen ja sosiaalipuolen sähköisiin palveluihin. Reseptien suhteen kannattaa muistaa myös OmaKanta (kanta.fi), josta reseptit voi laittaa uusintaan.